로고

로그인 | 회원가입
자유게시판

자유게시판

мазмұндама мен шығарма жазуға үйрету жолдарына қатысты еңбектерді талд…

페이지 정보

profile_image
작성자 Bobby
댓글 0건 조회 104회 작성일 24-06-26 10:28

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мазмұндама+мен+шығарма+жазуға+үйрету+жолдарына+қатысты+еңбектерді+талдау.+шығарма+жазу+3+сынып
 
 
мазмұндама мен шығарма жазуға үйрету жолдарына қатысты еңбектерді талдау. - шығарма жазу 3 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көшіру жұмыстары тіл дамытумен байланысты, сұрақтарға жауап беру (жазбаша) түрінде де кездеседі. Бұл жұмыс балаларды мазмұндама мен шығарма жазуға дайындау мақсатында қолданылады. Оқушыларға мазмұндама жазуға үйрету.Мәтіндердің мазмұнын өз ойымен кеңейтіп жазуға баулу. 2.Оқушының ойын дамыту арқылы жазбаша сөйлеу тілін. Шығарма «Менің атам-ардагер» Мақсаты:1)Оқушы өз ойын жүйелей отырып,қоршаған ортасына зерттеу жасайды,ой тұжырымдарын жазбаша жазуға дағдыланады. Шығарма жазуға кіріседі. 1.3 Шығармаға жоспар құру және жазуға үйрету. Жоспар шығарма айнасы. Тақырыпқа сай жоспар құру, каргу 10 корпус жоспарға сәйкес. Оқушылар ӛздері таңдаған тақырып бойынша жаратылыстану-математикалық бағыт – сӛзден, қоғамдық-гуманитарлық бағыт сӛзден тұратын эссе. Ана тілі. 4 сынып. Мазмұндама. Мақсаты: жоспар бойынша мәтінді ретімен жазуға төсілдіру;-сауатты жазуға үйрету; сөздік қорын дамыту;-білім-білік дағдыны қалыптастыру. Алматы апорты. Кіріспе. Қолданылған әдебиеттер. Пән: Тілтану, Филология. Жұмыс түрі: Курстық жұмыс. Тегін: Антиплагиат. Көлемі: 27 бет. Таңдаулыға: МАЗМҰНЫ. КІРІСПЕ. 1.Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;ойларын нақты білдіруге үйрету. 2.Сөйлемдерді сауатты жаза білу қабілеттерін дамыту; 3.Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу; Сабақ түрі. Мазмұндама жазғанда көркем мәтiндi қаз қалпында қайталауға жол бермеу үшiн белгiлi әдiскер-ғалым С.Тiлешева мұғалiмдердiң мына мәселелердi мазмұны. Атты еңбегі оқыту үдерісінде оқушылардың таным қызметін, ойлау қабілеттілігін және шығармашылықпен жұмыс істеуін дамытудың жолдарына арналған. Белгілі ғалым. Сабақты бақылау, зерттеу мен талдау оқыту эссе, мазмұндама, шығарма жазу сайыстарын және т.б. туралы естеліктер мен ғылыми еңбектерді оқыту; 3). 1.Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;ойларын нақты білдіруге үйрету. 2.Сөйлемдерді сауатты жаза білу қабілеттерін дамыту; 3.Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу; Сабақ түрі. By ФБ Бөрібекова Cited by 17 — Сондықтан əртүрлі оқыту технологияларын оқу мазмұны мен оқушылардың жас жəне психологиялық ерекшеліктеріне орай таңдап, тəжірибеде сынап қараудың маңызы зор. Шығарма, мазмұндама 3 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар. Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық. Шығарма жазуға кіріседі. 1.3 Шығармаға жоспар құру және жазуға үйрету. Жоспар шығарма айнасы. Тақырыпқа сай жоспар құру, жоспарға сәйкес. Оқушыларға мазмұндама жазуға үйрету.Мәтіндердің мазмұнын өз ойымен кеңейтіп жазуға баулу. 2.Оқушының ойын дамыту арқылы жазбаша сөйлеу тілін. Шығарма түрлеріне келетін болсақ, олар: еркін шығарма, оқушының іс-әрекетіне байланысты шығарма, өнер саласына байланысты шығарма, сурет, фильм (диафильм). Мазмұндамаға екі баға қойылады: 1) сауаттылығына, 2) мазмұн дылығына. Бастауыш сыныптарда мазмұндаманы мына сияқты материалдар бойынша жаздыруға болады: дайын мәтін бойынша. сурет бойынша.



салалас құрмалас сөйлем мысал - ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем мысал [Читать далее...]

Ыңғайлас мәнде қарым-қатынаста болуын ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем дейміз. Ыңғайлас салаластың құрамындағы жай сөйлемдер бір- бірімен жалғаулық шылаулар. Жай сөйлемдердің істің, оқиғаның бір мезгілде немесе бірінен соң бірі болғанын,болып жатқанын, болатынын хабарлайды. Мысалы: Биыл жайлауда. Салалас құрмалас сөйлем Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері. Салаластың ыңғайлас сала-ластарды жалғаулықсыз ыңғайлас салалас және жалғаулықты ыңғайлас. Салалас құрмалас сөйлем Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері. Салаластың ыңғайлас сала-ластарды жалғаулықсыз ыңғайлас салалас және жалғаулықты ыңғайлас. Ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем. Қазақ тілі. Сынып: 8 «ә» Күні: 16. 01. Сабақтың тақырыбы: Ыңғайлас салалас. Сабақтың мақсаты: а) ыңғайлас салалас туралы. Бағыныңқы сөйлемдердің басыңқы сөйлеммен байланысуына қарай көп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем екіге бөлінеді: тіл туралы эссе 9 сынып 1) жарыспалы көп бағыныңқы сабақтас. Оқыту нәтижелері 1. Оқушылар салалас құрмалас сөйлемдер туралы білімдерін нығайта түседі. 2. Салалас құрмалас сөйлемдерді бір бірінен ажырата біледі. 3. Сабақтың мақсаты: Салалас құрмалас сөйлемнің түрлерімен таныстыру. Ыңғайлас салалас құрмалас туралы мағлұмат бере отырып, құрамындағы жай сөйлемдердің мағыналық. Сабақтың тақырыбы: Салалас құрмалас сөйлемнің түрлері. Ыңғайлас салалас. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Салалас құрмалас және оның түрлері туралы. Құрмалас сөйлемнің түрлері. Сабақтас, салалас, аралас. Салалас. Ыңғайлас, қарсылықты, себеп-салдар, талғаулы, кезектес,түсіндірмелі. Салалас құрмалас. Салалас құрамындағы жай сөйлемдерді бір-бірімен байланыстыратын жалғаулық шылауларға қатысты салалас құрмалас сөйлемдер бірнеше топқа бөлінеді.

интернет маркетинг, для чего нужен интернет маркетинг әдістемелік нұсқау хат 2022-23 презентация, әдістемелік нұсқаулық хат 2022-23 балабақшада научный центр психического здоровья детей, каблукова псих больница отзывы аттестат 9 класс казахстан образец, красный аттестат 11 класс условия казахстан 2024 қайсы сөз физикалық дене ұғымына жатпайды, физикалық теорияның негізгі мәселесі алпамыс батыр жыры, алпамыс батыр жыры толық нұсқасы
поздравление на навруз короткие
дүние қалай етсең табылады тест
механика және металл өңдеу зарплата
блогер болудың пайдасы
2020-2021 оқу жылына арналған жылдық оқу-тәрбие

.
==============================================================

~~~~~ мемлекеттік сатып алу тәсілдері мен әдістер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.