로고

로그인 | 회원가입
자유게시판

자유게시판

психологиялық зерттеу әдістемесі - психологиядағы зерттеу әдістері нег…

페이지 정보

profile_image
작성자 Ariel
댓글 0건 조회 51회 작성일 24-07-25 13:27

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
психологиялық зерттеу әдістемесі - психологиядағы зерттеу әдістері негізгі және қосалқы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Психолгия ғылымының зерттеу әдістері Мен Салаларын анықтау жұмыстарының әдістемесі. Психикалық процестерді зерттеуге арналған қосалқы әдістердің түрлерімен зерттеу жұмыстарды ұйымдастыру.23 2.3.Қазіргі замандағы психологияның салаларын анықтау жұмыстары.28. Психология – жеке әдістері немесе әдістемелері бар бір тұтас жүйе. Зерттеу әдісі әрқашанда қандай да бір әдістемені білдіреді. Психология ғылымы және оның зерттейтін пәні Жоспары І. Психологияның зерттеу объектісі. ІІ. Психология пәнінің мақсаты мен міндеттері. ІІІ. Психологиялық құбылыстардың классификациясы. І. Психологияның зерттеу объектісі. Психиканы зерттеуде итроспекция Психологиялық зерттеу әдістері: бақылау, әңгімелесу, адам Салыстырмалы-генетикалық әдіс. Психикалық үрдістср үлгісін жасау, Психологиялық зерттеулерде математикалық әдіс пен техникалық Психологияның түрлері: 1. Тәлім-тәрбие (педагогикалық) психологиясы. Бұл пәннің Тәлім-тәрбие психологиясының мынадай тармақтары бар: автомобиль поезд это а) 2. Жас кезеңдерінің психологиясы әр 3. Арнаулы психология. Негізгі және қосалқы әдістер. Зерттеу материалдарын өңдеу. Психологияның зерттеу әдістері. Психологияда қолданатын әдістер әр түрлі болады. Бақылау, эксперимент 3. Тәжірибені күн ілгері белгіленген жоспар бойынша, арнаулы әдістемеге сай жүргізу; 4. Бір құбылысты бірнеше рет тексеруден өткізіп, оларға сандық және сапалық жағынан дербес талдау жасау; 5. Алынған мәліметтерге байланысты негізгі және шінара қорытындылар шығара отырып, тәжірибе жүргізуде ашылған кейбір ғылым деректерді (егер зерттеу жұмысы мектеп жағдайында жүргізілген болса) оқу–тәрбие процесінің сапасын жақсарту үшін пайдаланса, бұл тәжірибенің негізгі мақсатының орындалғаны болып табылады. Бірақ заңды байланыстарды білу, заңдылықтарды айқындауға себепші болатын нақтылы механизмдерді өздігінен ашпайды. Психология міндетіне психологиялық айғақтар және заңдылықтармен қатар, психикалық әрекеттің механизмдерін орнықтыру да кіреді. Ал механизмдер осы немесе басқа психологиялық үрдісті жүзеге асыратын нақтылы анатомо-физиологиялық аппараттардың жұмысын қажет ететін болғандықтан, психология бұл механизмдердің табиғаты мен әрекетін басқа ғылымдармен бірге зерттейді. Мәселен, ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді естің негізіне әр түрлі механизмдер жататыны белгілі. Психологияның зерттеу әдістері презентация Психология тарихында психологиялық ағымдардың көзқарастарына лайық зерттеу Қосалқы зерттеу. Қосалқы зерттеу әдістері Анкеттік әдіс Әңгімелесу әдісі Тест әдісі Әлеуметтік өлшем әдісі. 14. Тест әдісі. Тест әдісі балалардың білімі мен икемділігі, бейімділігі, жалпы ақыл ойының даму ережесі, не жекелеген жан қуаттарының дамып, қалыптасуы жөнінен мағлұмат алуға көмектеседі. Қандай да психологиялық проблеманы зерттеуде сол мәселеге сәйкес зерттеу тәсілдері мен ережелері, яғни нақты зерттеу әдістері қолданылады. Олар: болжам ұсыну, эксперименталдық тәсіл мен соған сай материал, сыналушылардың бастапқы бақылау және эксперименттік топтарын айыру, эксперимент серияларын анықтау, эксперименталды материалдарды статистикалық және теориялық өңдеуден өткізу, уақыт бойынша алынған кірістілік нормасы т.б. 19. Психологиялық зерттеу әдістеріне: Бақылау әдісі және эксперимент әдісі жатады. Бақылау әдісі. Психологиялық зерттеулерде негізінен екі түрлі эксперимент қолданылады. Олар зертханалық (лабораториялық) және табиғи деп аталады. Оның негізгі мақсаты – зерттеудің эксперименттік сипатын болмыстық жағдайлармен ұштастыру. Әртүрлі жас кезеңдерінде шәкірттердің танымдық мүмкіншіліктерін зерттеуде, жеке тұлғаны қалыптастырудың нақты жолдарын анықтауда рөлі ерекше. Адам психологиясына әсер ету, өзгерту құралы ретінде эксперимент пайдаланылады. Оның осындай түрі қалыптастырушы эксперимент деп аталады. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістері Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің ең танымал және белгілі классификациясын. Психологияны зерттеу әдетте үш негізгі түрдің біріне жатады: 1. Зерттеу немесе эксперименттік зерттеулер. Көптеген адамдар ғылыми тәжірибе туралы ойланғанда, себептері мен әсері туралы зерттеулер жиі ескеріледі. Нәтижелік қатынастар бойынша эксперименттер бір немесе бірнеше айнымалы мәндердің бір немесе бірнеше нәтиже айнымалы мәндеріне әсерін зерттейді. Зерттеудің бұл түрі сондай-ақ, бір айнымалының басқа айнымалылардың пайда болуына немесе өзгеруіне әкеп соғатынын анықтайды. Зерттеудің осы түріне мысал ретінде белгілі бір емнің мөлшерін өзгертіп, зерттеушілерге әсерін өлшейді. 2. сипаттама зерттеулер. Әдіс бұл табиғат құбылыстарын зерттеу тәсілі, зерттелетін құбылыстарға көзқарас, ғылыми білімнің және ақиқатты орнатудың жоспарлы тәсілі; қабылдау, әрекет әдісі немесе режимі. Әдіс құбылыстарды бір-бірінің пайда болу себептеріне айналған кезде олардың өзара байланысы мен тәуелділігінде қарастыруға мүмкіндік береді. Мұндай күрделі және көлемді әдістерін бірге өмір сүре және психология қысқа мерзімді зерттеу әдістері. Бұл психикасы сапалық және сандық бағалау үшін арналған психологиялық тесттер. Негізгі және қосалқы әдістер. Зерттеу материалдарын өңдеу. Психологияның зерттеу әдістері. Психологияда қолданатын әдістер әр түрлі болады. Бақылау, эксперимент 3. Тәжірибені күн ілгері белгіленген жоспар бойынша, арнаулы әдістемеге сай жүргізу; 4. Бір құбылысты бірнеше рет тексеруден өткізіп, оларға сандық және сапалық жағынан дербес талдау жасау; 5. Алынған мәліметтерге байланысты негізгі және шінара қорытындылар шығара отырып, тәжірибе жүргізуде ашылған кейбір ғылым деректерді (егер зерттеу жұмысы мектеп жағдайында жүргізілген болса) оқу–тәрбие процесінің сапасын жақсарту үшін пайдаланса, бұл тәжірибенің негізгі мақсатының орындалғаны болып табылады. Психологиялық зерттеу әдістеріне: Бақылау әдісі және эксперимент әдісі жатады. Бақылау әдісі. Бақылау әдісі – әр түрлі табиғи жағдайда жеке тұлғаның іс-әрекеті мен қылықтарын қабылдаудың. Ұйымдастыру әдістері: салыстырмалы әдіс (жас ерекшелік, кадиримди билмеди ернар айдар скачать ремикс іс-әрекеті бойынша әр түрлі топтарды салыстыру); лонгитюдтік әдіс (бір адамдарды ұзақ уақыт бойы бірнеше қайтара зерттеу), кешендік.






қр саяси идеология мәселелері
қауіпті мемлекет
база сборной россии по футболу
полисахаридтер деген не
емши шымкент отзывы

.
==============================================================

~~~~~ қазақша жеңіл әндер текст ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.