로고

로그인 | 회원가입
자유게시판

자유게시판

сыныпты зерттеу тақырыптары - а в с деңгейіндегі оқушыларды зерттеу

페이지 정보

profile_image
작성자 Wilbur
댓글 0건 조회 67회 작성일 24-07-23 10:26

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сыныпты зерттеу тақырыптары - а в с деңгейіндегі оқушыларды зерттеу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Алғашқы сабақты жоспарлау барысында 7-сынып оқушыларының мәтін мазмұнын өз беттерімен меңгере алулары үшін алдымен зерттеу дағдысын. Зерттеуші топ аптасына бір реттен жиналып, А,В,С деңгейіндегі оқушылар тобына жататын оқушының сабақ барысында іс –әрекетін зерттеу үшін, оның қажеттілігін анықтауға болатын тиімді әдіс. Зерттеуші топ аптасына бір реттен жиналып, А,В,С деңгейіндегі оқушылар тобына жататын оқушының сабақ барысында іс –әрекетін зерттеу үшін, оның. САБАҚТЫҢ АҚЫЛДЫ МАҚСАТЫ – ЗЕРТТЕУ: Мұғалімдер сабақтың жалпы мақсатын оқушы сабақта меңгеруі тиіс білім мен дағды жүйесіне айналдыруды үйренеді, ақылды мақсат. А деңгейіндегі оқушы Даулет өзінің көшбасшы екенін көрсетті. Қандай сұрақ қойса, тез жауап беріп тапсырманы тез орындап отырды. Бақылауда болған оқушылар. С деңгейңдегі оқушы "үлгерімі төмен"- И, В деңгейіндегі оқушы "үлгерімі орташа"- Б, А деңгейіндегі оқушы "үлгерімі жақсы" -Ұ деген оқушыларды бақылап, зерттеу үшін, үшеуі де осы сыныпқа сабақ. Оқушылардың зерттеу жұмысына төселмегені, бұл әдіс оларға күрделі болғаны байқалды. Сергіту сәті бағытында алынған «Көкпар» ойыны оқушыларды қызықтырып, бірегей сауда ұсынысы белсенділік танытты. Сыныптағы оқушыны зерттеудің нысандарының бірі «Lesson Study» тәсілі. Бұл тәсіл мұғалімдердің педагогикалық білімдері мен тәжірибесін дамытуға. Жоспар бойынша 8-сыныпқа орыс тілі пәнінен (Бозаева Ғалия) зерттеу сабақтары жүргізілді. Біз үш мұғалім болып, оның ішінде үш А, В, С деңгейіндегі. Бақылауға алынған оқушылар: А деңгей Борашев Рахат. В деңгей Айтмағамбетова Карина. С деңгей Калиева Мадина. оқу жылының соңындағы жүргізілген сауалнаманың қорытындысы бойынша мәселелері бар деп 8 «б», 9 «в. Мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру, тәжірибесін дамытудағы ынтымақтастық тәсіл болып табылады. Lesson Study -. ең бастысы «сабақты зерттеу» немесе «сабақты. С деңгейңдегі оқушы "үлгерімі төмен"- И, В деңгейіндегі оқушы "үлгерімі орташа"- Б, А деңгейіндегі оқушы "үлгерімі жақсы" -Ұ деген оқушыларды бақылап, зерттеу үшін, үшеуі де осы сыныпқа сабақ. А оқушы Лесова Ақгүл – үлгерімі жақсы оқушы. 2. В деңгейіндегі оқушылардың көрсеткен көмектері арқылы ол да 7 «а» сыныбындағы іс әрекетті зерттеу. Екінші зерттеу сабағы алғашқы сабақтың қорытындысындағы ұсыныс ескеріле отырып құрылды және өткізілді. Сабақта оқушылар деңгейлік тапсырмалармен. Зерттеу жүргізу үшін мұғалімдерінің бірлесуімен дүниетану сабағында Lesson Study-ді өткізу жоспары құрылды. Біз қатысушылар үш А, В, С деңгейіндегі. А деңгейіндегі оқушы Даулет өзінің көшбасшы екенін көрсетті. Қандай сұрақ қойса, тез жауап беріп тапсырманы тез орындап отырды. Бақылауда болған оқушылар. Зерттеу жүргізу үшін мұғалімдерінің бірлесуімен дүниетану сабағында Lesson Study-ді өткізу жоспары құрылды. Біз қатысушылар үш А, В, С деңгейіндегі оқушыларды таңдап алдық. Зерттеуші топ аптасына бір реттен жиналып, А,В,С деңгейіндегі оқушылар тобына жататын оқушының сабақ барысында іс –әрекетін зерттеу үшін, оның қажеттілігін.



ертіс өзені географиялық жағдайы [Читать далее...]

Адамзат қоғамның жамуына әртүрлі географиялық (табиғи) факторлардың ықпалы. 13. Ертіс өзені бассейніндегі табиғи жағдай және демография (адам мен адамзат. Мысалы,Есіл өзені- Ертістің сол жақ саласы,ал Арыс-Сырдарияның оң жақ саласы. 1.Географиялық орны (қай материкте орналасқан,қандай мұхит немесе. Ертіс өзенінің елімізде орналасқан бөлігінің гидрологиялық (cуды зерттеу), геоморфологиялық (жерді зерттеу) және климаттық сипаттамасы. Географиялық жағдайы. Аудан солтүстікте Ресей Федерациясының Омбы облысымен, шығыста облыстың Железин, Тереңкөл аудандарымен, оңтүстікте. Ертіс өзені географиялық жағдайы Жалпы ауданы – 1643 мың км2. Ол Қытай (525 км), Қазақстан (1700 км) және Ресей (2010 км) аумағы арқылы ағып өтеді. Өзеннің көзі Моңғолия мен Қытай елдерінде, Алтай жотасының шығыс беткейінде орналасқан. Географиялық жағдайы. Аудан солтүстікте Ресей Федерациясының Омбы облысымен, шығыста облыстың Железин, балуан шолақ бейнесі эссе Тереңкөл аудандарымен, оңтүстікте. Ертіс өзені ― Еуразиядағы ең маңызды өзендердің бірі. Ертіс қазірдің өзінде ерекше. Өзен бастауын Қытайдан алады, басым бөлігі Қазақстан жерінен өтіп, Ресейдегі Обь өзеніне құяды. 2014 жылдын сәуір айында Ертіс өзенінің алабы бойынша Қазақстан Ресей комиссиясының кезекті жұмыс жиыны өтті. Екі елдің жасаған мониторингі. Научное наследие академика В.В. Бартольда, основанное на арабо-персидских источниках, показывает, что река Иртыш занимаала важное место на. Қазақстан жерінде Абай, Шығыс Қазақстан, мұқағали мақатаев өлеңдері сүйемін Павлодар облыстары арқылы ағады. Жалпы ұзындығы 4248 км, оның 1698 км-і Қазақстан жерінде. Су жиналатын алабы 1643 мың км 2. Ертіс — Солтүстік Мұзды мұхит. Ертіс өзені, Қазақстан үшін тұщы судың маңызды көзі болып табылады, ол Нұр-Сұлтан, Қарағанды, Семей, Павлодар, Екібастұз және Теміртау. Мысалы,Есіл өзені- Ертістің сол жақ саласы,ал Арыс-Сырдарияның оң жақ саласы. 1.Географиялық орны (қай материкте орналасқан,қандай мұхит немесе. Өскемен, Семей, Павлодарды қақ жарып, Солтүстік Мұзды мұхитқа құяды,- дегендей, бастауын сонау Қытай жерінен алатын Ертіс өзенінің өз. Өскемен, Семей, Павлодарды қақ жарып, Солтүстік Мұзды мұхитқа құяды,- дегендей, бастауын сонау Қытай жерінен алатын Ертіс өзенінің өз.


айналайын автор песни
пікірсайыс тақырыптары
бір отбасы бір кітап сынып сағаты
жеке және заңды тұлға
ара туралы мәлімет 2 сынып

.
==============================================================

~~~~~ 10 сынып химия кітап электронный 2 бөлім ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.